goedkope schoenen

Valuta:
Nederlands
 

Verzenden & retouren



• Internationale verzending wordt door Air INTERNATIONAL EMS Express Company behandeld, binnen 1 week de levering meestal.

• Alle bestellingen worden verzekerd voor het volledige aankoopbedrag en kunnen worden gevolgd op de EMS website of DHL.

• Alle internationale verzendingen worden verzonden via EMS Express, voornamelijk in de detailhandel, terwijl voor groothandel, neem dan contact met ons op, klik ons ​​nu op Feedback! Daarom geniet u van gratis verzending en een grote korting die u hier uitverkoopt. Koop nu meer geld en geniet van echte gloednieuwe kwaliteit.

• Wij zijn een professionele online dealer en werken samen met EMS, die langdurig, verzendorder uitdrukken en rechtstreeks aan uw deur levert. Zorg ervoor dat u thuis bent wanneer de pakketten worden aangekomen.

• Alle pakketten worden in een andere doos verstuurd!

• Nadat u bestellingen heeft geplaatst, controleer dan hier uw e-mail om orderbevestiging te krijgen, en u kunt uw bestelling online ook volgen door op de website van "Bestelling Tracking" op onze website te klikken!

Retourbeleid

• Wij zijn toegewijd aan uw volledige voldoening. Alle bestelde artikelen zijn hier nauw bij het woord. "Wat u op onze website ziet, zijn wat u in 7 dagen krijgt." Voordat u gemakkelijk kunt ruilen en retourbeleid, moet u contact met ons opnemen met het verzendadres voordat u de artikelen terugstuurt. Alle items die naar ons zijn verzonden moeten in hun originele staat zijn, dwz niet gedragen, veranderd of gewassen, met alle tags bijgevoegd.

• Alle bestelde artikelen zijn de juiste artikelen die u hier kiest. Wij beloven u van het juiste orderpakket. Dus als u de juiste artikelen terugbetaalt voor een terugbetaling: alle retourzendingen zijn onderworpen aan een aantal restockingkosten. Verzend- en administratiekosten zijn niet terugbetaald.

• Wij dekken niet de verzendkosten van retourzendingen of het uitwisselen van het juiste orderpakket, u bent verantwoordelijk voor de verzendkosten. Daarnaast raden wij u aan om tracking en verzekering toe te voegen voor uw eigen bescherming, omdat we niet verantwoordelijk kunnen zijn voor verloren zendingen.

• Alle retourzendingen moeten verzonden worden naar het verzendadres dat wij u mailen nadat u hier onze feedback krijgt!

Uitwisselingen

• Wij accepteren uitwisselingen voor een andere maat of kleur binnen 7 dagen na de oorspronkelijke besteldatum. Neem contact met ons op met uw bestelling ID en een van onze teamleden zal u helpen. Als u artikelen wilt ruilen in een andere stijl, dan dient u uw artikelen terug te betalen voor een terugbetaling * (zoals per Retourbeleid) en een nieuwe bestelling plaatsen voor de gewenste stijl.

• U moet contact met ons opnemen voordat u de items terugstuurt. Alle items die naar ons zijn verzonden moeten in hun originele staat zijn, dwz niet gedragen, veranderd of gewassen, met alle tags bijgevoegd. Versleten of vieze artikelen worden teruggestuurd naar u.

• Wij dekken niet de verzendkosten van de uitwisselingen, u bent verantwoordelijk voor de retourpost en voor de verzendkosten voor het verzenden van de uitgewisselde artikelen terug naar u. Wij raden u aan om tracking en verzekering toe te voegen bij het verzenden van artikelen naar ons voor uw eigen bescherming, omdat we niet verantwoordelijk kunnen zijn voor verloren zendingen. Verzend- en administratiekosten zijn niet terugbetaald. Verzendkosten en afhandelingskosten worden niet terugbetaald.

Bestelling Annulering

• Annulering van een bestelling moet worden aangevraagd voordat de bestelling is verzonden. Omdat we alle bestellingen zo snel mogelijk binnen 6-8 uur na het plaatsen van bestellingen verwerken, kunnen we niet altijd een bestelling annuleren nadat deze is geplaatst. Hopen dat u op dit belangrijke punt kunt begrijpen. Annuleringsverzoeken nadat de bestelling is verzonden, worden behandeld in overeenstemming met ons Retourbeleid.

Vriendelijke kennisgeving: Als u uw 10-cijferige trackingnummer niet binnen 3 dagen na het plaatsen van uw bestelling heeft ontvangen, heeft uw e-mail server het misschien als spam gezien. In dit geval, neem dan contact met ons op voor hulp bij het bijhouden van orders.

Terug